Limoncè Spritz ljetna turneja

Event lansiranja branda

Povodom lansiranja Limoncè Spritza na hrvatsko tržište, organizirali smo ljetnu turu Squeeze the day kako bismo predstavili novo osvježenje i približili ga potrošačima diljem jadranske obale. Tijekom srpnja i kolovoza, turneja je obuhvatila najveće priobalne destinacije Istre i Dalmacije.

Kroz pažljivo osmišljene after-beach partyje, pop-up aktivacije i iznenadne guerrilla nastupe, Limoncè Spritz postao je sinonim za dobru glazbu, prijateljsko druženje i bezbrižne ljetne trenutke. Poseban naglasak stavljen je na kreiranje „shareable“ trenutaka i angažman potrošača, čime je dodatno osnažen imidž brenda kao savršenog izbora za dnevna uživanja.

Agencija je bila angažirana za kreativni koncept te kompletnu produkciju i koordinaciju turneje kao i PR kampanju i kampanju na društvenim mrežama.

American Express   Blitz Cinestar   Deloitte   IBM Hrvatska   Jamnica   L'Oreal Paris   Porsche Croatia   RTL Hrvatska   SAP   Siemens Energy   Stock Spirits Hrvatska   Turistička zajednica grada Zagreba   American Express   Blitz Cinestar   Deloitte   IBM Hrvatska   Jamnica   L'Oreal Paris   Porsche Croatia   RTL Hrvatska   SAP   Siemens Energy   Stock Spirits Hrvatska   Turistička zajednica grada Zagreba   American Express   Blitz Cinestar   Deloitte   IBM Hrvatska   Jamnica   L'Oreal Paris   Porsche Croatia   RTL Hrvatska   SAP   Siemens Energy   Stock Spirits Hrvatska   Turistička zajednica grada Zagreba